Klantenservice Lieve Labels
Yvonne Kam-Atteveld
E-mail: info@lievelabels.nl
Telefoon: 06-41452020 (ook bereikbaar via Whatsapp tijdens kantooruren)
KvK-nr: 50349341
BTW-nr: NL149600616B01
Per 1-1-2020:
BTW-nr: NL001756279B03
ING Bank 4265601 t.n.v. Lieve Labels
IBAN: NL32INGB0004265601
BIC: INGBNL2A
Postadres:
Luxemburglaan 47
5101ZH Dongen
Bezoekadres:
Wilhelminastraat 73D
5104GB Dongen
Kan ik een bestelling annuleren?
Annuleren van een bestelling is mogelijk indien:
– De bestelling nog niet in behandeling is genomen (gepersonaliseerde artikelen)
– De bestelling nog niet is verzonden (niet gepersonaliseerde producten).
Wij zullen in dat geval het betaalde bedrag zsm, maar in ieder geval binnen de wettelijke termijn van 14 dagen na ontvangst van uw herroepingsmededeling, aan u terugstorten.
– De bestelling nog niet in behandeling is genomen (gepersonaliseerde artikelen)
– De bestelling nog niet is verzonden (niet gepersonaliseerde producten).
Wij zullen in dat geval het betaalde bedrag zsm, maar in ieder geval binnen de wettelijke termijn van 14 dagen na ontvangst van uw herroepingsmededeling, aan u terugstorten.
Kan ik mijn bestelling ruilen of retourneren?
Het is natuurlijk vervelend als het product niet aan uw verwachtingen voldoet.
Daarom probeert onze klantenservice altijd te kijken naar een gepaste oplossing.
Echter dient u wel rekening te houden met onze Algemene Voorwaarden. Gepersonaliseerde producten vallen niet binnen het herroeppingsrecht. Heeft u dus een product met naam besteld, dan zijn wij niet verplicht deze terug te nemen en de betaling ongedaan te maken.
De gepersonaliseerde producten (geborduurd of bedrukt) zijn vanwege hun persoonlijke karakter, uitgesloten van het herroepingsrecht. Daarom mogen enkel ongepersonaliseerde producten worden geruild of geretourneerd. De verzendkosten voor de terugzending komen voor uw eigen rekening. Het verzenden van het eventuele nieuwe product komt voor onze rekening.
Daarom probeert onze klantenservice altijd te kijken naar een gepaste oplossing.
Echter dient u wel rekening te houden met onze Algemene Voorwaarden. Gepersonaliseerde producten vallen niet binnen het herroeppingsrecht. Heeft u dus een product met naam besteld, dan zijn wij niet verplicht deze terug te nemen en de betaling ongedaan te maken.
De gepersonaliseerde producten (geborduurd of bedrukt) zijn vanwege hun persoonlijke karakter, uitgesloten van het herroepingsrecht. Daarom mogen enkel ongepersonaliseerde producten worden geruild of geretourneerd. De verzendkosten voor de terugzending komen voor uw eigen rekening. Het verzenden van het eventuele nieuwe product komt voor onze rekening.
Wat is het retour adres?
U kunt het betreffende product in de originele envelop of doos terugsturen naar:
Lieve Labels
Luxemburglaan 47
5101ZH Dongen
Vermeld op een briefje uw ordernummer en het product dat eventueel geruild mag worden.
Wij zullen na ontvangst van de retourzending, het nieuwe product zo spoedig mogelijk naar u toesturen.
Lieve Labels
Luxemburglaan 47
5101ZH Dongen
Vermeld op een briefje uw ordernummer en het product dat eventueel geruild mag worden.
Wij zullen na ontvangst van de retourzending, het nieuwe product zo spoedig mogelijk naar u toesturen.
Wat is herroepingsrecht?
U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. Dit kunt u doen door een retour aan te melden via info@lievelabels.nl, onder vermelding van het ordernummer. U krijgt dan nog 14 dagen de tijd om het product terug te sturen naar bovenstaand postadres.
Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post, fax of e-mail) op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen.
De gepersonaliseerde producten (geborduurd of bedrukt) zijn vanwege hun persoonlijke karakter, uitgesloten van het herroepingsrecht. Daarom mogen enkel ongepersonaliseerde producten worden geruild of geretourneerd.
Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief verzendkosten, binnen 14 dagen, van ons terug. Wij betalen u, indien mogelijk, terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht. Voor de terugbetaling worden geen kosten in rekening gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.
Mochten de verkoper en afnemer er onderling niet uitkomen, heeft u de mogelijkheid het geschil te melden bij het ODR klachtenplatform.
Afnemer is echter verplicht een zijn of haar klacht te melden bij verkoper, zodat er naar een geschikte oplossing gezocht kan worden.
U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. Dit kunt u doen door een retour aan te melden via info@lievelabels.nl, onder vermelding van het ordernummer. U krijgt dan nog 14 dagen de tijd om het product terug te sturen naar bovenstaand postadres.
Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post, fax of e-mail) op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen.
Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief verzendkosten, binnen 14 dagen, van ons terug. Wij betalen u, indien mogelijk, terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht. Voor de terugbetaling worden geen kosten in rekening gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.
Mochten de verkoper en afnemer er onderling niet uitkomen, heeft u de mogelijkheid het geschil te melden bij het ODR klachtenplatform.
Afnemer is echter verplicht een zijn of haar klacht te melden bij verkoper, zodat er naar een geschikte oplossing gezocht kan worden.
Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post, fax of e-mail) op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen.
De gepersonaliseerde producten (geborduurd of bedrukt) zijn vanwege hun persoonlijke karakter, uitgesloten van het herroepingsrecht. Daarom mogen enkel ongepersonaliseerde producten worden geruild of geretourneerd.
Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief verzendkosten, binnen 14 dagen, van ons terug. Wij betalen u, indien mogelijk, terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht. Voor de terugbetaling worden geen kosten in rekening gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.
Mochten de verkoper en afnemer er onderling niet uitkomen, heeft u de mogelijkheid het geschil te melden bij het ODR klachtenplatform.
Afnemer is echter verplicht een zijn of haar klacht te melden bij verkoper, zodat er naar een geschikte oplossing gezocht kan worden.
U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. Dit kunt u doen door een retour aan te melden via info@lievelabels.nl, onder vermelding van het ordernummer. U krijgt dan nog 14 dagen de tijd om het product terug te sturen naar bovenstaand postadres.
Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post, fax of e-mail) op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen.
Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief verzendkosten, binnen 14 dagen, van ons terug. Wij betalen u, indien mogelijk, terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht. Voor de terugbetaling worden geen kosten in rekening gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.
Mochten de verkoper en afnemer er onderling niet uitkomen, heeft u de mogelijkheid het geschil te melden bij het ODR klachtenplatform.
Afnemer is echter verplicht een zijn of haar klacht te melden bij verkoper, zodat er naar een geschikte oplossing gezocht kan worden.